andriusza1 Napisano Luty 12, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 12, 2007 Wiatam, jak w temacie. Instaluje Settlers IV (pod cedegą działał, lecz niestety zgubiłem klucz od cedegi ;( ) i instaluje pod wine ver. wine-0.9.30-1.fc6 . Teraz tak, gra sie instaluje, włączam, słyszę głos, zmienia się rozdzielczość i.... i właśnie i widzę pulpit, słysząc jednocześnie gre, niestety jej nie widzę. Co zrobić bym ją zobaczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Luty 17, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 17, 2007 Z tego co pamiętam, a pamięć mam DOBRĄ wine nie wspiera setlersów (tak było w trochę starczej wersji). Kamills Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andriusza1 Napisano Luty 17, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 17, 2007 Z tego co pamiętam, a pamięć mam DOBRĄ wine nie wspiera setlersów (tak było w trochę starczej wersji). Kamills Dobrze pamiętasz, ale to dotyczyło np settlers III, bo IV juz działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Luty 18, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2007 A mógłbyś za pomocą konsoli odpalić i jaki ci błąd wypluwa. Kamills Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andriusza1 Napisano Luty 19, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 19, 2007 dzisiaj zaktualizowalo sie wine do wersji 0.9.31 i ruszyla gra, ale... za kazdym razem jak ja uruchamiam, jest w jakims dziwnym okienku, ze nawet myszka nie mozna sie po niej poruszac. A o to co wyplula konsola: fixme:midi:OSS_MidiInit Synthesizer supports MIDI in. Not yet supported. fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x1518b98) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB left fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:d3d_surface:IWineGDISurfaceImpl_Blt Can't handle DDBLT_ASYNC flag right now. fixme:wave:DSD_CreateSecondaryBuffer (0x1514e28,0x1514734,180e0,0,0x150e1c4,0x1514fc4,0x150e1a0): stub fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 [andrzej@localhost ~]$ fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 fixme:d3d7:IDirect3DImpl_7_CreateDevice (0x14ee398): Only one Direct3D device per DirectDraw object supported fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000011) fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x150e178 fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->(0x10024,00000008) fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x14ee398)->((nil),00000008) fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_Release (0x1518b98) Device released with resources still bound, acceptable but unexpected fixme:d3d:dumpResources Leftover resource 0x155a4d8 with type 1,WINED3DRTYPE_SURFACE //Nastepnym razem uzywaj codeboxa. Kamills// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Luty 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 19, 2007 Jeszcze (_niema_ → nie ma) ORT pełnego wsparcia świadczy o tym Cannot change screen BPP from 32 to 16 Troche bitów może być zadużo wine zawsze miał i ma z tym problemy spróbuj zmienić z 32 na 16 bitów.Np. 1024x768 16 Bit. Chyba że pomyliłem się w rozszyfrowywaniu BPP. Wklep to w konsoli. glxinfo |grep direct Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andriusza1 Napisano Luty 26, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 26, 2007 Jeszcze (_niema_ → nie ma) ORT pełnego wsparcia świadczy o tym Troche bitów może być zadużo wine zawsze miał i ma z tym problemy spróbuj zmienić z 32 na 16 bitów.Np. 1024x768 16 Bit. Chyba że pomyliłem się w rozszyfrowywaniu BPP. Wklep to w konsoli. glxinfo |grep direct Sorka, że tak długo nie odpowiadałem, ale nie było kiedy: glxinfo |grep direct direct rendering: Yes Gry nie idzie zmienić na 16 bitów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się