papaxpapa Napisano Luty 14, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 14, 2007 Prosze o wytlumaczenie mego bledu i jesli roie cos zle o podanie rozwiazania ! Jestem laikiem w Linuksie wiec prosze jak krowie na rowie... Przy próbie instalacji czegokolwiek progamem yum mam cos takiego: yum install ffmpeg Loading "installonlyn" plugin Existing lock /var/run/yum.pid: another copy is running. Aborting. prosze o pomoc!! Nie potrafie tez zainstalowac nic z rpm chodz mam dobrze wydane polecenie ,jak instalowac rpm-a razem z zaleznosciami ?????? :lammer: Przepraszam ale naprawde nie moglem tego znalezc HELPPPPPPPPPPPPPPPP....... Ps.. wszystkim zakochanym i kochajacym z okazji sw.Walentego wszystkiego naj naj .jestem za mlody mam 6 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...