Loud Napisano Luty 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 23, 2007 Witam, jestem początkującym userem fedory. Mam pewien problem, kiedy w terminalu wykonam zapytanie yum zawsze ściąga plik primary.xml.gz. Trwa to wieki bo cały czas zmienia serwery z którego ściąga plik. Dlaczego tak sie dzieje, jak można to naprawić. Chciałem jeszcze się spytać jak sprawdzić czy wszystkie aktualizacje dograły mi się ponieważ było ich troche na początku. Aha i jak wyłączyć automatyczny update w środowisku gnome. Z góry dziękuje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 23, 2007 [...]zawsze ściąga plik primary.xml.gz. Trwa to wieki bo cały czas zmienia serwery z którego ściąga plik. Dlaczego tak sie dzieje, jak można to naprawić.I dobrze, bo to znaczy że ściąga najnowszą listę Naprawić? Nie da się. Chyba tylko odnalezienie szybszego serwera Chciałem jeszcze się spytać jak sprawdzić czy wszystkie aktualizacje dograły mi się ponieważ było ich troche na początku.Przejrzyj zawartość /var/log/yum.log no i ewentualnierpm -qa | grep <nazwa_pakietu_lub_jej_cześć> Aha i jak wyłączyć automatyczny update w środowisku gnome. chkconfig yum-updatesd off Tu nie jestem pewien, bo od razu przy instalacji zrezygnowałem z instalowania tego "dobrodziejstwa" Może być yumupdatesd albo jakoś podobnie. Zrób chkconfig --list to zobaczysz jak to się dokładnie nazywa. No i przy okazji sprawdzisz, które serwisy działają a nie są Ci potrzebne (które niepotrzebne? Szukaj wątków na forum, było już trochę o tym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...