Pawson Napisano Marzec 20, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 20, 2007 Witam:) Jestem urzytkownikiem użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT od kilku dni. Mój problem tkwi w tym, że nie mogę ustawić odpowiedniej rozdzielczości dla monitora (FujitsuSiemens 1440x900 60Hz). Moja karta graf. to Radeon 9550. Linux sam wykrył rodzaj monitora, ustawił częstotliwość, rozdzielczość, ale obraz nie mieści się na monitorze. Chciałem przestawić rodzaj monitora z CRT na LCD, ale problem tkwi w tym, że nie można zatwierdzić zmiany. Domyśle ustawienie to CRT i nie można go zmienić. Czytałem podobne problemy o rozdzielczościch, ale tego przypadku nie było. Pisaliście o edycji pliku kofiguracyjnego, ale jestem jeszcze tak zielonym urzytkownikiem że nie czaję bazy oco biega... Mój drugi problem to jak zainstalować program inny niż *.rpm?? Sciągnąłem z internetu program ale nie mogę nic z nim zrobić.... Zgóry dziękuję za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_oko Napisano Marzec 21, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 21, 2007 Widzę, ze nie korzystasz z wyszukiwarki na forum. Problemu w tym guście pojawiały się już wielokrotnie, trzeba tylko umieć szukać... Żeby nie powtarzać po raz setny tego samego wątku, powiem tylko, że powinieneś rozkminić plik /etc/X11/xorg.conf A propos instalacji, jaki typ pliku pobrałeś? DEB? SRC.RPM? czy jeszcze cos innego? Jeśli chodzi o instalację i tego typu proste rzeczy, zapoznaj się z FAQ Fedora.pl Tam jest o ile pamiętam mniej więcej wszystko... Powodzenia :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...