Mazer Rackham Napisano Marzec 30, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 30, 2007 Witam serdecznie, problem z którym nie potrafie sobie poradzic to instalacja sterowników ATI na komputerze pozbawionym dostepu do internetu. Próbowalem zainstalowac sterownki ze strony ATI, jak równiez zainstalowac RPMy z Livna (sciagniete yumdownloaderem), niestety wymagane kernel-2.6.20-1.2933.fc6.i686.rpm poprostu nie da sie zainstalowac (komunikat: Nie mozna zainstalowac innej architektury niz juz jest zainstalowana.) Pozostale: nash-5.1.19.0.3-1.i386.rpm mkinitrd-5.1.19.0.3-1.i386.rpm równiez nie daja se zainstalowac podajac za pryzyczyne brak wersji mkinitrd-5.1.19-1.i386.rpm która z koleji nie da sie zainstalowac bo mkinitrd-5.1.19.0.3-1.i386.rpm jest juz zainstalowana... Dodam tylko ze z Linuxem zaprzyjaznilem sie dopiero kilka dni temu, wiec jestem zielony w temacie. Prosze o pomoc! Udalo mi sie zainstalowac kernel-2.6.20-1.2933.fc6.i686 oraz kmod-fglrx-8.34.8-1.2.6.20_1.2933.fc6.i686.rpm i xorg-x11-drv-fglrx-8.34.8-10.lvn6.i386.rpm ale niestety po komendzie: [root@localhost user]# fglrxinfo fglrxinfo: error while loading shared libraries: /usr/lib/xorg/libGL.so.1: cannot restore segment prot after reloc: Permission denied i ATI nie dziala Prosze o pomoc, zczytalem juz wszystkie literki z googli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...