Skocz do zawartości

Fc1+thompson=neo ?!


arcapone

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo prosze ponownie o pomoc. Jestem zupełnie nowy w (_linuxie_ → Linuksie) ORT, mam fedore core 1. Od trzech tygodni nie mogę skonfigurować neostrady; najpierw miałem SagemFast800 , potem wymieniłem na Thompson speedtouch i mimo 2-3godzin dziennie prób nadal d... Zaczynam miec dosyc (_linuxa_ → Linuksa) ORT, chociaz nawet mimo nikłej znajomości bardziej mi odpowiada od zasyfionego i przeładowanego WinXP. Aha-próbowałem według Waszych wskazówek dot. instalacji pod FC2 ale nie zaskoczyło. Moze ktos będzie chciał i potrafił mi w przystepny sposób pomóc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem, nie chodzi, albo ja coś kopie... najdziwniejsze jest to, ze świecą się obydwie kontrolki, tak jakby połączenie było nawiazane a nadal d... Zaczynam szukać jakiegoś fachury z Warszawy lub okolic , żeby mi to skonfigurował, oprócz neo nie moge tez podłaczyc drukarki Canon i250 ani słuchać muzy... Moze coś ogólnie jest nie tak z całą FC1 ? Jeden gość mi ją zainstalował a jak pojawiły sie problemy to mnie olał strugą mętnego ... Męczę się już trzy tygodnie, wypróbowałem wszystko co mi przyszło do głowy i nic. Moze ktoś z Was wyprostuje mi to w niedużej kasie ? Bardzo pilne - tel:605998179.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Sproboj tego: http://speedtouchconf.sourceforge.net/. Drukarki niestety nie instalowalem i nie potrafie Ci z nia pomoc. Jesli chodzi o sluchanie muzyki to zainstaluj xmms'a (jesli nie masz) i do tego doinstaluj pakiet xmms-mp3-wersja_Twojego_xmms'a.rpm (w Googlach wpisz: Fedora Core xmms-mp3-wersja i (_napewno_ → na pewno) ORT znajdziesz).

 

Jesli mialbys jakies problemy z instalacja modemu to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...