Skocz do zawartości

Fc6 I Karta Sieciowa Boardcom 440x 10/100

cyrano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zainstalowałem FC6 na laptopie Acer Aspire 3690 i mam problem z połączeniem do internetu. O uruchomieniu Wi-Fi na karcie BoardComa nawet nie myślę, chodzi mi o samą kartę sieciową. Po zainstalowaniu systemu podczas uruchamiania sieci pojawia się błąd ( NO SUCH DEVICE) . W network managerze kiedy prbóje aktywować interfejs eth0 pojawia się następujący komunikat

Error for wireless request "Set Encode" (8B2A) :
   SET failed on device eth0 ; No such device.

Ustalanie informacji IP dla eth0... niepowodzenie.

nie wiem co jest grane :huh: Jestem początkujący i nie mam pojęcia jak się za to zabrać a Feodra bez netu jest bezużyteczna :(

Prosze pomóżcie eksperci

Spokojnie to tylko awaria :)

Mam ten sam błąd a karta i tak działa. Potrzebuję trochę informacji o Twoim systemie.

Pokaż co wypluje z siebie

rpm -qa | grep ndiswrapper

Potem

rpm -qa | grep kernel

potem

lspci

Ja mam kartę wifi na chipsecie 4310 więc jeśli masz to samo to powinno nam się wspólnie uruchomić kartę.

Wpisałem w konsoli po zalogowaniu się przez su - te komendy.

[root@localhost ~]# rpm -qa | grep ndiswrapper

[root@localhost ~]# rpm -qa | grep kernel
kernel-xen-2.6.18-1.2798.fc6
kernel-headers-2.6.18-1.2798.fc6

[root@localhost ~]# lspci
00:00.0 Host bridge: Intel Corporation Mobile 945GM/PM/GMS/940GML and 945GT Express Memory Controller Hub (rev 03)
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)
00:02.1 Display controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller (rev 02)
00:1c.0 PCI bridge: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) PCI Express Port 1 (rev 02)
00:1c.1 PCI bridge: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) PCI Express Port 2 (rev 02)