combi Napisano Maj 3, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Maj 3, 2007 Witam wszystkich z góry powiem że jestem nowicjuszem i poznaję dopiero możliwości fedorki Mam taki problem. Udało mi się zainstalować i skonfigurować modem iPlusa (Globtrotter) wg schematu: /etc/ppp/peers/iplus ------------------------------------------------------------------- noauth connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/iplus-connect" disconnect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/iplus-disconnect" debug /dev/ttyS1 115200 defaultroute crtscts lock local nodetach usepeerdns lcp-echo-failure 4 lcp-echo-interval 65535 ------------------------------------------------------------------- /etc/ppp/iplus-connect ------------------------------------------------------------------- TIMEOUT 600 ABORT 'BUSY' ABORT 'NO ANSWER' ABORT 'ERROR' SAY 'Starting GPRS connect script\n' "" 'AT+CFUN=1,1' "" 'AT+CPIN=TWOJ_PIN' OK 'ATE1\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d' SAY 'Setting APN\n' OK 'AT+CGDCONT=1,"IP","www.plusgsm.pl"' ABORT 'NO CARRIER' SAY 'Dialing...\n' OK 'ATD*99***1#' CONNECT '' ------------------------------------------------------------------- /etc/ppp/iplus-disconnect ------------------------------------------------------------------- "" "\K" "" "+++ATH0" SAY "GPRS Disconnected." ------------------------------------------------------------------- i wszystko działa pięknie , niestety tylko na koncie roota Co mam zrobić, żeby zwykły user mógł również wywołać komendę: pppd call iplus ????? Jak utworzyć ikonę na pulpicie uruchamiającą internet ? Co zrobić aby internet uruchamiał się ze startem systemu, lub logowaniem się danego usera ? Przepraszam za pewnie głupie pytania, przeszukałem forum i google i nie mogę sobie z tym poradzić. Bardzo proszę o łopatologiczne rozwiązania Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...