milosz_bozenski Napisano Maj 8, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Maj 8, 2007 witam, nie mogę przebrnąć przez configure zatrzymuje się na: configure: error: libbluetooth is required to build kdebluetooth - part of bluez-libs uruchomiłem więc ./confiugre --with-bluetooth-libraries=/usr/lib ale wciąż krzaczy się w tym samym momencie z pakietów bluez-* mam zainstalowane: bluez-libs-3.7-1 bluez-gnome-0.6-1.fc6 bluez-utils-3.7-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karlik Napisano Maj 8, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Maj 8, 2007 Nie znam się, bo nie używam bluetooth, ale nie masz pakietów devel: yum install bluez-libs-devel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ecik__ Napisano Maj 8, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Maj 8, 2007 Eee... tu pisały głupoty, które jeśli ktoś przeczytał to niech wymaże z pamięci Odpowiedź Karlika jest oczywiście zgodna z prawdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milosz_bozenski Napisano Maj 9, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Maj 9, 2007 no i wszystko fajnie, ale zatrzymał się dwa kroki dalej teraz :/ openobex ściągnąłem źródła w wersji 1.3 i skompilowałem a wywala mi, że : checking for openobex >= 1.1... configure: error: openobex version 1.1 or higher is required to build kdebluetooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...