bartek151191 Napisano Czerwiec 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 24, 2007 Jestem początkującym userem Linuksa, a konkretnie Fedora 7 i mam problem z neostradą(SpeedTouch 330 4.0). Użyłem NEO_Installer, zrobiłem wszystko tak jak przeczytałem gdzieś na tym forum i wyswietlił mi sie błąd: "bash: pppd command not found" i nie wiem co jest nie tak. POMOCY!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreek23 Napisano Czerwiec 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 24, 2007 yum install ppp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek151191 Napisano Czerwiec 24, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 24, 2007 Zrobilem jak napisales i zobzcyłem coś takiego: Loading "installonlyn" plugin Setting up Install Process Parsing package install arguments Could not retrieve mirrorlist http://mirrors.fedoraproject.org/mirrorlis...7&arch=i386 error was [Errno 4] IOError: <urlopen error (-3, 'Odwzorowanie nazwy jest chwilowo niemo\xc5\xbcliwe')> Error: Cannot open/read repomd.xml file for repository: fedora To jak mam zainstalowac ppp bez neta :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreek23 Napisano Czerwiec 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 24, 2007 http://download.fedora.redhat.com/pub/fedo....4.4-2.i386.rpm Instalujesz rpm -Uvh ppp-2.4.4-2.i386.rpm oczywiście musisz sobie ten pakiet ściągnać. Rozumiem iż masz dostęp do netu bo na forum piszesz. Jak by o coś jescze prosił to albo z płyty instalacyjnej poszukasz albo (_z tąd_ → stąd) ORT http://download.fedora.redhat.com/pub/fedo...i386/os/Fedora/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...