noisy Napisano Lipiec 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 13, 2007 witam wszystkich! jestem początkujący, więc mam do was pytanie...jak ustawić, żeby wszystkie te trzy systemu można było wybrać z gruba? Mam: na partycji C - xp na partycji D - viste ponadto mam fedore (na tym samym dysku). zanim zainstalowałem fedore miałem juz xp i viste. Wówczas uruchamiał mi się menedżer botowania z MS..gdzie do wyboru miałem ofc xp i viste. Sądziłem, że przy konfiguracji gruba wystarczy podać partycje na których są zainstalowane systemy z MS..no ale nie dziala...jak wskazalem partycje z vistą, to nic nie reaguje...a jak wybiore partycje z xp, to uruchamia mi sie zaraz po grubie drugi menedżer botowania (a jakże gdzie do wyboru mam systemy z redmond. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAREK WL. Napisano Lipiec 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 13, 2007 Moja poradea jest taka; jakjo root wyedytuj plik /boot/grub/grub.conf lub "menu.lst" i wpisz tam dodatkowa pozycje A wpis zrób prawie identyczny jak masz teraz dla xp-ka tylko zmien numer partycji i nazwe. Jesli dla xp-ka jest taki wpis title=other hd(0,0) To dla visty bedzie title=vista hd(0,1) , to tak w skrócie czyli ; powetórzenie tego wpisu który masz dla xp-ka tylko inna nazwa i numer partycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karlik Napisano Lipiec 14, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 14, 2007 A ja mam taką propozycję: fdisk -l cat /boot/grub/grub.conf i wklej na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...