Darnok Napisano Sierpień 10, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 10, 2007 Z gory mowie ze jestem w tym temacie zielony. Posiadam modem Scientic Atlanta Model EPC2203 podpiety w jedna z moich dwoch kart sieciowych. Providerem jest UPC znana ich usluga jako Chello (Szczecin). Mam zainstalowana 4 wersje Fedory wczesniej mialem Suse i wszystko sie konfigurowalo samo a jak jest z Fedora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_oko Napisano Sierpień 10, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 10, 2007 Używam Chello. Jeżeli dostęp jest przez katrę sieciową, to zadziała DHCP i wszystkko zadziała od razu bez żadnych problemów. A żeby było w ogóle świetnie to podczas instalacji nadaj nazwę hosta - hostname(dowolną). Czemu, to inna sprawa BTW Fedora Core 4 to przestarzały system - rozważ akuazlizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darnok Napisano Sierpień 11, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 11, 2007 Jak mam uzyc tego DHCP ? ---- łączenie tematów ---- Juz doszedlem do tego DHCP tylko jest problem jak chce aktywowac polaczenie wyskakuje mi ze nie znaleziono urzadzenia dmfe eth1 nie wiem o co chodzi POMOCY. ---- łączenie tematów ---- Dodam iz podczas instalacji nie wykrywa mi karty do ktorej mam placzony internet karta jest zintegrowana z plyta glowna ---------- (Nie pisz postów pod własnymi postami, korzystaj z przycisku "EDYTUJ" - WalDo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartucha82 Napisano Sierpień 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 13, 2007 Wklej wynik lspci to dowiemy się co to za sieciówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...