kubov Napisano Sierpień 25, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 25, 2007 Witam. Chcę zainstalować Fedorę core 1 na laptopie Toshiba Satelite 1640CDT@AMD k6-2/64/6gb/. Jestem laikiem, jeśli chodzi o linuksy, więc mam kilka pytań, z których zawansowani użytkownicy mogą mieć niezły ubaw, ale zaryzykuje. 1. Czy laptop da rade z takim systemem?. 2. Czy będę miał problemy z konfiguracją Internetu? //Kablówka. Na windzie zawsze było tak, że podłączyłem kabel i wszytko było porządku. 3. Czy wystarczy mi miejsca na dysku?. 4. Komputer będzie mi służył jako mini media center i miejsce do nauki. 5. Czy powinienem coś wiedzieć za nim się na za to wezmę? (Jestem w trakcie tej lektury) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalzaq Napisano Sierpień 25, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 25, 2007 FC1? Toż to staroć. Instaluj najnowszą wersję czyli Fedorę 7 (bez Core). Jeśli nie zainstalujesz zbędnych rzeczy to spokojnie się zmieści na tym dysku. Na resztę pytań nie odpowiem bo nigdy nie instalowałem Fedory na laptopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubov Napisano Sierpień 25, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 25, 2007 No właśnie martwie się że komputer tego nie pociągnie. EDIT: czy dostane fedore 7 w architekturze x86? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InIrudeBwoy Napisano Sierpień 25, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 25, 2007 Oczywiście, że dostaniesz i oczywiście, że pociągnie (mniejsze oczywiście niż to pierwsze). To zwykła wersja i386. A żeby odpalić na starszym sprzęcie: po pierwsze jeśli masz taki mały dysk to najlepiej zainstalować tylko niezbędne rzeczy, po drugie jak najlżejsze środowisko graficzne (koledzy tu Cie naprowadzą ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...