Skocz do zawartości

Start Linuxa Fedora Core 2


Yarol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na wstępie chciałbym zapytać czy Linux Fedora Core 2 i Mandrake 10,0 mają to samo jądro? Zastanawia mnie to, gdyż miałem doładnie takie same problemy z instalacją obydwu systemów. Teraz mam takie same problemy z uruchomieniem systemów już zainstalowanych... Zarówno jeden jak i drugi w trakcie ładowania X-ów zatrzymują się w momencie wyszukiwania nowego sprzętu.

Jakiś czas temu instalowałem na tym samym sprzęcie Red Hata 9,0 oraz Mandrake'a 9,0 - bez najmniejszych problemów. Od tamtej pory konfiguracja nie zmieniła się, dołożyłem jednynie kartę TV Win Fast TV2000 XP Expert. Czy to możliwe, że to ona jest przyczyną problemów?

Jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT - planuję przesiadkę z oprogramowania z pod znaku MS jednak jakoś cały czas mam pod górkę z tymi najnowszymi Linuxami :-( Czy powinienem poprzestać na dziewiątce skoro instalowały się bez bólu?

 

Pozdrawiam - Yarol

(MSI KT4V na VIA VT8377 Apollo KT400; AMD Athlon XP 2200+; DDR SDRAM Kingston 256 MB; NVIDIA GeForce2 MX 100/200; Hdd WD Caviar 120GB JB oraz WD Caviar 160GB BB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, dzięki za odzew. Z pewnością wykonanie tego co napisałeś jest wręcz trywialne, jednak tak jak wcześniej wspomniałem jestem dość początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT... Może trochę bardziej szczegółowe instrukcje?

Nadmieniam, że wcześniej podczas instalacji system wyrzucił mi komunikat:

 

<4>usb 2-2: control timeout on ep0in

 

i się zatrzymywał. W tym przypadku pomogło polecenie linux nousb. Domyślam się, że tym razem jest to również problem z USB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach