stanlej Napisano Listopad 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 23, 2007 Jak właściwie zainstalować tego compiza? Mam fedore 8 zainstalowałem sterowniki do nvidiii efekty pulpitu działają ale jak zainstalować compiza? zrobiłem tak : yum install compiz-fusion znalazło paczke 500kB i tyle... w panelach compiza nie ma nie wiem gdzie go szukać może mi ktoś pomóc Jestem początkującym użytkownikiem linuksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amos Napisano Listopad 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 24, 2007 Te 'Efekty pulpitu' to jest właśnie compiz. Zrób jeszcze: yum install compiz-fusion-extras oraz rpm -ivh http://www.lordmorgul.net/pub/compiz/compiz-0.6.2/ccsm-0.6.0-100.fc8.noarch.rpm A teraz uruchom 'Efekty pulpitu'. Ta druga paczka zawiera CompizConfig Settings Manager, czyli po prostu menedżer ustawień Compiza. Po instalacji powinien być w menu. W nim możesz w prosty sposób włączać i wyłączać compizowe pluginy oraz je konfigurować jak chcesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...