R_Przemek Napisano Październik 6, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 6, 2004 witam !! jestem zielony, ale początki sawsze są trudne! Podaje Hasło Roota i przy godzinie mam takie kluczyki, ale gdy chce usunąć jakiś plik albo folder to mi pisze brak uprawnień do usunięcia tego pliku (czy coś w tym stylu) ale (_napewno_ → na pewno) ORT brak uprawnień... to samo jest jak chce coś rospakować... Rozwiązanie (_napewno_ → na pewno) ORT jest banalne ale proszę o pomoc !! Przemek :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
charon Napisano Październik 6, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 6, 2004 Rozwiązanie jest proste. Jak chcez usunać plik/folder, czy coś rozpakować, to zrób to na konsoli po podaniu polecenia su (i hasełka rzecz jasna). To nic żeś zielony. Artykułów o poleceniach Linuksa jest sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen79 Napisano Październik 6, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 6, 2004 Konsola nie gryzie , z czasem polubisz ja bardziej niz ci sie wydaje (dobry poczatek to manual - wpisz w konsoli man su lub man program_z_jakim_masz_problem i poczytaj o swiecie mozliwosci , ktory skrywa program_z_jakim_masz_problem - znajomosc angielskiego mile widziana , choc codziennie chyba pojawia sie jakis spolszczony ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano Październik 7, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 7, 2004 Polecam http://piast.pertus.com.pl/~marcoos/unix/unix.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...