zefirek Napisano Grudzień 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2007 witam, mam problemy z uruchomieniem tej gierki pod fedora 8. poczatkowo SELinux plul sie: SELinux powstrzymuje Heroes2w.exe przed wczytaniem /home/wiatru/Gry/Heroes_2/MSS32.DLL, który wymaga relokacji tekstu. (teoretycznie naprawione przez: chcon -t textrel_shlib_t /home/wiatru/Gry/Heroes_2/MSS32.DLL) SELinux powstrzymuje Heroes2w.exe przed wczytaniem /home/wiatru/Gry/Heroes_2/SMACKW32.DLL, który wymaga relokacji tekstu. (teoretycznie naprawione przez: chcon -t textrel_shlib_t /home/wiatru/Gry/Heroes_2/SMACKW32.DLL) dalej nie dziala. to mi wywala konsola: [root@localhost Heroes_2]# ./Heroes2w.exe ALSA lib conf.c:3949:(snd_config_expand) Unknown parameters 0 ALSA lib pcm.c:2145:(snd_pcm_open_noupdate) Unknown PCM default:0 ALSA lib conf.c:3949:(snd_config_expand) Unknown parameters 0 ALSA lib pcm.c:2145:(snd_pcm_open_noupdate) Unknown PCM default:0 wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000010 at address 0x60a81070 (thread 0009), starting debugger... Unhandled exception: page fault on read access to 0x00000010 in 32-bit code (0x60a81070). Register dump: CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b EIP:60a81070 ESP:0032f6ec EBP:0032f704 EFLAGS:00210206( - 00 - RIP1) EAX:00000000 EBX:60c7dec8 ECX:7d4f0498 EDX:7d494d60 ESI:7d4f0498 EDI:7d494d60 Stack dump: 0x0032f6ec: 7d505fc0 00000001 7d506fc0 60c7dec8 0x0032f6fc: 60c7dec8 60c7dec8 0032f734 60b42575 0x0032f70c: 7d4f0498 00008620 7d494d60 00000072 0x0032f71c: 7d494d60 60c972e0 7d506fe0 610859f8 0x0032f72c: 61086ed4 00000001 0032f8d4 60fe979a 0x0032f73c: 00008620 00008875 00000072 61063c68 Backtrace: =>1 0x60a81070 in i965_dri.so (+0x36070) (0x0032f704) 2 0x60b42575 in i965_dri.so (+0xf7575) (0x0032f734) 3 0x60fe979a IWineD3DImpl_FillGLCaps+0x282a() in wined3d (0x0032f8d4) 4 0x60fecf09 InitAdapters+0x1ec9() in wined3d (0x0032fcf4) 5 0x61055432 WineDirect3DCreate+0x22() in wined3d (0x0032fd24) 6 0x60e68823 in ddraw (+0x28823) (0x0032fd94) 7 0x60e68e92 DirectDrawCreate+0x102() in ddraw (0x0032fde4) 8 0x004aef41 in heroes2w (+0xaef41) (0x0032fdfc) 9 0x004b0bc6 in heroes2w (+0xb0bc6) (0x0032fe04) 10 0x00470dc4 in heroes2w (+0x70dc4) (0x0032fe4c) 11 0x00470a95 in heroes2w (+0x70a95) (0x0032fe7c) 12 0x004d22de in heroes2w (+0xd22de) (0x0032ff08) 13 0x603f970e in kernel32 (+0x5970e) (0x0032ffe8) 14 0x60024757 (0x00000000) 0x60a81070: movl 0x10(%eax),%eax Modules: Module Address Debug info Name (80 modules) ELF 143000- 146000 Deferred libxinerama.so.1 PE 330000- 346000 Deferred smackw32 PE 400000- 537000 Export heroes2w ELF 708000- 81d000 Deferred libwine.so.1 ELF 73e000- 758000 Deferred libice.so.6 ELF 75a000- 763000 Deferred libsm.so.6 ELF 765000- 770000 Deferred libdrm.so.2 ELF 7b4000- 7c8000 Deferred libresolv.so.2 ELF 8d1000- 8ee000 Deferred ld-linux.so.2 ELF 8f0000- a49000 Deferred libc.so.6 ELF a4b000- a74000 Deferred libm.so.6 ELF a76000- a7b000 Deferred libdl.so.2 ELF a7d000- a96000 Deferred libpthread.so.0 ELF aad000- ab0000 Deferred libxau.so.6 ELF ab2000- ab4000 Deferred libxcb-xlib.so.0 ELF ab6000- ad2000 Deferred libxcb.so.1 ELF ad4000- bd0000 Deferred libx11.so.6 ELF bd2000- bd8000 Deferred libxdmcp.so.6 ELF ca6000- cb6000 Deferred libxext.so.6 ELF cb8000- d44000 Deferred libfreetype.so.6 ELF d51000- d72000 Deferred libexpat.so.1 ELF d74000- da3000 Deferred libfontconfig.so.1 ELF dcd000- dd6000 Deferred libxrender.so.1 ELF dd8000- de2000 Deferred libxcursor.so.1 ELF def000- df6000 Deferred libxrandr.so.2 ELF df8000- dfd000 Deferred libxfixes.so.3 ELF 3e24000- 3e3f000 Deferred libselinux.so.1 ELF 4415000- 4486000 Deferred libgl.so.1 ELF 4651000- 4656000 Deferred libxxf86vm.so.1 ELF 4658000- 465b000 Deferred libxdamage.so.1 ELF 4728000- 4807000 Deferred libasound.so.2 PE 20000000-2002b000 Deferred mss32 ELF 602a9000-60352000 Deferred ntdll<elf> \-PE 602c0000-60352000 \ ntdll ELF 6037b000-60387000 Deferred libnss_files.so.2 ELF 60387000-604bd000 Export kernel32<elf> \-PE 603a0000-604bd000 \ kernel32 ELF 604bd000-604c1000 Deferred iso8859-2.so ELF 604c1000-6060e000 Deferred user32<elf> \-PE 604e0000-6060e000 \ user32 ELF 6060e000-606b0000 Deferred gdi32<elf> \-PE 60620000-606b0000 \ gdi32 ELF 606b0000-60700000 Deferred advapi32<elf> \-PE 606c0000-60700000 \ advapi32 ELF 60700000-6071a000 Deferred wsock32<elf> \-PE 60710000-6071a000 \ wsock32 ELF 6071a000-60747000 Deferred ws2_32<elf> \-PE 60720000-60747000 \ ws2_32 ELF 6075b000-60782000 Deferred netapi32<elf> \-PE 60760000-60782000 \ netapi32 ELF 60782000-60796000 Deferred wing32<elf> \-PE 60790000-60796000 \ wing32 ELF 60a4b000-60c98000 Export i965_dri.so ELF 60cd0000-60d07000 Deferred winealsa<elf> \-PE 60ce0000-60d07000 \ winealsa ELF 60de6000-60e23000 Deferred wineoss<elf> \-PE 60df0000-60e23000 \ wineoss ELF 60e23000-60e38000 Deferred midimap<elf> \-PE 60e30000-60e38000 \ midimap ELF 60e38000-60e92000 Export ddraw<elf> \-PE 60e40000-60e92000 \ ddraw ELF 60e92000-60f3f000 Deferred ole32<elf> \-PE 60ea0000-60f3f000 \ ole32 ELF 60f3f000-60f9d000 Deferred rpcrt4<elf> \-PE 60f50000-60f9d000 \ rpcrt4 ELF 60f9d000-61088000 Export wined3d<elf> \-PE 60fb0000-61088000 \ wined3d ELF 647b7000-647d6000 Deferred iphlpapi<elf> \-PE 647c0000-647d6000 \ iphlpapi ELF 69e63000-69ef9000 Deferred winex11<elf> \-PE 69e70000-69ef9000 \ winex11 ELF 6d045000-6d063000 Deferred imm32<elf> \-PE 6d050000-6d063000 \ imm32 ELF 7042e000-70446000 Deferred msacm32<elf> \-PE 70430000-70446000 \ msacm32 ELF 71024000-7104c000 Deferred msacm32<elf> \-PE 71030000-7104c000 \ msacm32 ELF 77905000-77997000 Deferred winmm<elf> \-PE 77910000-77997000 \ winmm ELF 7bf00000-7bf03000 Deferred <wine-loader> Threads: process tid prio (all id:s are in hex) 0000000a 0000000c 0 0000000b 0 00000008 (D) Z:\home\user\Gry\Heroes_2\Heroes2w.exe 00000009 0 <== prosze o pomoc Przy listingach stosujemy code (1-15 linijek) lub codebox (>15 linii). /Karlik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Subaru Napisano Grudzień 30, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 30, 2007 Uh spróbuj CedegeCVS lub Cedege pełną (Cedega pełna jest z założenia płatna ale radzi sobie cudownie z wieloma grami ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się