Muminos Napisano Luty 1, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 1, 2008 Witam! Jestem zielony w Open Arena. Znam podstawowe ruchy: (to co napisze to wiem do czego służy) W A S D (strzałki) Myszka Spacja Alt, Ctrl. Wiadomo Tab i jeszcze kilka takich... Nie wiem do czego służy Enter. Wiem jak sie skacze, ale czasami się dziwie jak mozna wysoko (bardzo) skakać (nie wiem czy to bot czy nie) . Normalnie nie mogę doskoczyć do pewnego punktu (spacją) a inny gracz daję rade! Może mi ktos wytłumaczyc jakie są dobre "ruchy", te skoki itp/itd BARDZO PROSZE! Pozdrowienia Muminos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlas Napisano Luty 3, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 3, 2008 Pewnie chodzi ci o rocket jumpy. A robisz to tak ze skaczesz i strzelasz z rakietnicy pod siebie i sila wybuchu+skok daja wiekszego powera i wyzszy skok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miszcz Napisano Kwiecień 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 13, 2008 To są strafe jumpy Poczytaj o nich na jakims forum quake'a bo cięęęęężko wytłumaczyć jak je wykonać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scotti Napisano Kwiecień 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 13, 2008 Ogólnie chodzi o zssynchronizowanie skoku z ruchem myszki. Tak jak już wspomniano jest dużo poradników na stronach o Quake`u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano Lipiec 30, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 30, 2008 Mi openarena dość często szwankuje tzn. po jakimś czasie wyłaniają się babolcenp. brak reakcji na wybranie planszy ogólne zwieszenie jest na to jakaś rada? wyłączenie i włączenie nie zawsze neutralizuje usterki restart kompa tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...