Skocz do zawartości

Karta Sieci Bezprzewodowej Intel® Wireless Lan 802.11a/b/g, Mow2, Karta Mini-pci, Bluetooth

huge

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Możliwe, że gdzieś już istnieje taki watek, ale nie moge na niego trafić więc zakładam własny

Jakiś czas temu kupiłem laptopa hp Compaq 6720s GE647EA i zainstalowałem na nim Fedore 8. jestem nowicjuszem w temacie linuksa więc prosze o tłumaczenia jak dla nowicjsza...

Problem polega na tym, że: do komunikacji mam karte sieci bezprzewodowej Intel® Wireless LAN 802.11a/b/g, MOW2, karta mini-PCI, Bluetooth i nie jestem w stanie jej skonfigurować...

Jedne co mi się udało to połączenie jej z neostradą (livebox) i musze powiedzieć, że działa rewelacyjnie, ale nie chce się połączyć z żadną inna siecia... baa... nawet, żadnej innej nie widzi poza kilkoma livebox-ami w moim bloku.

W szkole windowsy kumpli bez problemu łączą się z siecią, moja karta żadnej nie widzi...

Po wpisaniu polecenia lwlist wlan0 scan znajduje ich kilka, ale nie może się z nimi połączyć... dodam tylko, że karta jest pod jednym przyciskiem z bluetootchem i ten działał rewelka pod fedorą, ale do czasu aż poprosiłem o pomoc w konfiguracji mojego profesora (podobno specjalisa od (_linuxa_ → Linuksa) ORT). teraz jakoś system w ogóle nie widzi bloota, a na dodatek pod liveboxa musiałem na nowo konfigurować karte ale innych sieci nadal nie łapie... w tej chwili linuk korzysta z niej jako Intel Pro Wirelles 3945abg, ale to wszystko co udało mi się osiągnąc. Wiecej zwyczajnie nie potrafie:(

prosze o dokładne instrukcje, bo jestem bardzo, bardzo początkujący:/

Zainstaluj może jakiś menedżer sieci bezprzewodowych np. wlassistant (yum install wlassistant). Jaką masz wersje fedory.

Kamills

mam fedore 8 i zainstalowałem już chba wszystkie network managery jakie tylko znalazłem.. kombinacji też sporo robiłem, ale wszystko na nic...

co ciekawe łączy się z neostradą bez problemu, ale ani jeden z nich nie widzi sieci...