FlooX Napisano Maj 19, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 19, 2008 Witam jestem początkującym uzytkownikiem Linuksa, fedore mam zaledwie od paru miesięcy. Potrzebuje napisać skrypt który sam wykona takie zadania: -stworzy nowego uzytkownika w systemie -utworzy mu proste drzewo jakis katalogów -w jednym z tych katalogów stworzy prostą strone html -włączy serwer i odpali na nim wczesniej stworzoną strone męcze sie już z tym troche i nie umiem sobie poradzić Pomoże ktoś ? mam Fedore 6 nie wiem czy to ma znaczenie z góry dzięki za wszelką pomoc Pozdrawiam :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponury Napisano Maj 19, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 19, 2008 Już widzę jak WalDo pisze coś o pracy domowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Maj 19, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 19, 2008 Czyżby koniec roku szkolnego się zbliżał? @Ponury A czyżbym się mylił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Maj 19, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 19, 2008 ogólnie polecam tak: man bash man adduser man cat no i o potokach i kopiowaniu plikach ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlas Napisano Maj 20, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 20, 2008 Pokaz co juz zrobiles to ci pomozemy moze dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...