Skocz do zawartości

Java Prosty Sklepik Z Baza Danych :(


linux_amator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem totalnym amatorem a mam zrobic projekt na zaliczenie - Sklep Internetowy. Myslalem o JSP, servlety, ale totalnie sobie z tym nie radze.

 

Nie umiem wczytac najprostszej bazy danych np w Accessie, nie wiem czy trzeba sciagac jakies sterowniki do tego, jak mialaby wygladac struktura projektu (np a ASP kod C# jest podpiety pod przyciski).

 

Przeczytalem juz chyba wszystkie mozliwe tutoriale na necie, przestudiowalem ksiazki, ale nie mam totalnie wiedzy. W programowaniu w JAVIE jako tako sie orientuje, ale zrobic projekt Web to dla mnie masakra.

 

Prosze jesli ktos ma cierpliwosc o rozpisanie jak matolowi, krok po kroku co trzeba robic zeby polaczyc sie z baza danych - co byscie polecli do takiego projektu.

 

To ma byc prosty sklepik, bez zadnych fajerwerkow, czyto dydaktyczny przyklad - logowanie, panel administratora, dodawanie i odejmowanie przedmiotow do koszyka. I tyle. Jednak to mnie przerasta.

 

Probowalem NetBeans, Eclipse, zainstalowalem sobie Tomcata i wrzucalem tam pliki to katalogu /Webapps, ale nic nie idzie.

 

Nie wiem czy trzeba edytowac jakies pliki np server.xml Tomcata, czy tez NetBeans to sam zrobi. Czytalem juz tyle na ten temat, ale ciezko ruszyc :/

 

A ASP jest to duzo prostsze, tutaj po prostu nie mam (_wogole_ → w ogóle) ORT wiedzy.

 

Pozdrawiam i prosze o wskazowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę żeby ktoś Ci opisał całą tę procedurę. Zobacz co regulamin mówi o pracach domowych. Pomoc, a zrobienie za Ciebie to co innego.

 

W eclipse robisz projekt, tam testujesz, dopiero jak działa i jest skończony to wrzucasz na serwer. Czyż nie? Więc niech Cię ta kwestia na razie nie męczy, a eksport projektu robisz do pliku.war i taki plik ładujesz przez managera na tomcata.

 

W kwestii tomcata: domyślnie wyłączone konto menagera włącza się tak