swierq Napisano Czerwiec 5, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 5, 2009 Mam może dość banalne pytanie, ale jestem zupełnie zielony jeśli idzie o tą sprawę. Co muszę mieć zainstalowane żeby uruchomić aplikację napisaną w javie? Chodzi mi głównie o program Apophysis w wersji wieloplatformowej. Mam plik z rozszerzeniem .jar ale jedyne co system poprawnie z nim robi to rozpakowywuje zawartość i dalej nie wiem co z tym zrobić ? Strona domowa projektu jest nieaktualna i nigdzie też nie mogę wygooglać odpowiedzi. Może mi ktoś pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brat Napisano Czerwiec 5, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 5, 2009 Java jest instalowana domyślnie z Fedorą, jeśli nie to yum install openjdk Sam plik *.jar uruchamiasz poleceniem java -jar /sciezka/do/pliki/plik.jar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierq Napisano Czerwiec 5, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 5, 2009 Dzięki śliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Czerwiec 5, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 5, 2009 zrób sobie "program" który ci będzie otwierał jar przy kliknięciu gedit java-jar #!/bin/sh java -server -jar $@ nadaj prawa do uruchamiania chmod +x java-jar wrzuć to do /usr/local/bin najedź myszką na plik.jar i "otwórz za pomocą" podaj ścieżkę Klik! i działa, żadna tam konsola ps. parametr -server przyśpiesza, ale nie zawsze działa, więc zrób dwie wersje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daf Napisano Czerwiec 5, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 5, 2009 zrób sobie "program" który ci będzie otwierał jar przy kliknięciu przy instalacji javy z Suna nawet tego nie trzeba robic. wystarczy zmienic zeby domyslnie jary byly otwierane przez Jave, a nie menedzera archiwow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...