press Napisano Sierpień 13, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 13, 2009 Witam!! Na samym początku chciałbym zaznaczyć ze jestem początkującym pingwinem. Przez proces instalacji oraz konfiguracji przeszedłem raczej bezproblemowo, aż do momentu instalacji sterowników karty graficznej: yum update reboot su -c "rpm -Uvh http://download1.rpmfusion.org/free/fedora/\ rpmfusion-free-release-stable.noarch.rpm \ http://download1.rpmfusion.org/nonfree/fedora/\ rpmfusion-nonfree-release-stable.noarch.rpm" hasło reboot sc haslo yum install kmod-nvidia reboot yum update // dwa paczki reboot po tym zabiegu nie ustawienia ekranu przestaly dzialac, ekran podpisany byl jako nierozpoznany a maksymalna rozdzielczosc byla niz rzeczywista. mysląc ze robie dobrze heh dodalem sc haslo "nvidia-xconfig" reboot I teraz po wczytaniu fedory ekran staje sie czarny i wyskakuje monit iz pliki nie zostaly zaladowane(oczywiscie w en) dodam iż posiadam karte geForce9650m GT 1gb w laptopie Asus X71vn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafig Napisano Sierpień 14, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2009 pokaz zawartosc /etc/xorg.conf PS. ile laptop na tej superoszczednej grafice Ci chodzi? 40 min ?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
press Napisano Sierpień 14, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2009 Jak narazie reinstaluje Fedore na Live z powodu mojego drugiego posta:) Co do Laptopa na Obniżonej wydajności na Viscie, kiedy przegladam neta około 3 godzin na 17,1 cala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokar620 Napisano Sierpień 14, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2009 Polecenie nvidia-xconfig ma dużo opcji - man nvidia-xconfig. Do ustawień służy też livna-config-display, które to sprawdza xorg.conf przy uruchamianiu i wprowadza zmiany jak się mu coś nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...