Qescik Napisano Listopad 7, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 7, 2010 Witam! Jestem zielony jeżeli chodzi o fedore i mam mały problem. Mianowicie chce się połączyć do sieci Ad Hoc z drugim laptopem na którym jest zainstalowany Win 7 i to ten laptop udostępnia internet. Niby wszystko jest ok, wykrywa sieć i łączy, ale internet nie działa ;/ Czy ktoś może wiedzieć gdzie leży problem ? ;> P.S. Wszystkie konfiguracje typu adres ip, brama, maska są ok, bo przy takich samych ustawieniach łącze się z telefonu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multics Napisano Listopad 7, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 7, 2010 Jesteś w stanie pingnąć www.wp.pl, jeśli nie spróbuj pingnąć adres 212.77.100.101. Jak próba pingowania adresu IP się powiedzie to znaczy że masz problem z DNS'ami i wtedu musisz sobie poprawnie skonfigurować wpisy w pliku /etc/resolv.conf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokar620 Napisano Listopad 7, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 7, 2010 Brama, adres ip musi być dostosowany do laptopa z Win7, teraz nie łączysz się bezpośrednio tylko za przewodnictwem innego kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qescik Napisano Listopad 7, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Listopad 7, 2010 Wcześniej miałem win xp i takie same ustawienia, wszystko było ok. I jak pisałem wyżej przy takich samych ustawieniach łącze się za pośrednictwem telefonu też przez laptopa z win7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...