michell Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 5, 2011 Jestem kompletnie zielony więc bardzo bym prosił kogoś cierpliwego o napisanie krok po kroku co i jak zrobić. Próba uruchomienia efektów pulpitu kończy się błędem. Z góry serdecznie dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkuzad Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 5, 2011 Wklej w terminal: glxinfo | grep "direct rendering" i powiedz co odpowie Zreszta wklejenie tego bledu w google daje sporo róznych tematów na forach nie tylko fedorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michell Napisano Styczeń 5, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 5, 2011 direct rendering: Yes Próbowałem wygooglować sprawę, tylko czasem brak mi wiedzy żeby skorzystać z podpowiedzi a te które próbowałem nie działają. Dlatego szukam pomocy na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 5, 2011 Jaką masz kartę graficzną, masz KDE czy GNOME, jak próbujesz uruchamiać? Pamiętaj, jak chcesz pomocy, musisz cos napisać od siebie, my zgadywać nie będziemy - bo nie umiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokar620 Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 5, 2011 Spróbuj, jako root: echo 'Section "Extensions" Option "Composite" "Enable" EndSection' > /etc/X11/xorg.conf.d/compiz.conf Zostanie utworzony plik /etc/X11/xorg.conf.d/compiz.conf, który w razie czego usuniesz: rm /etc/X11/xorg.conf.d/compiz.conf Teraz restart X (Alt+Ctrl+Backspace) albo komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...