miflex Napisano Luty 19, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Luty 19, 2012 Witam, Czy w Fedorze Core 7 istneje odpalenie serwera IMAP dla postfixa? Jest odpalony Postfix z Davecot-em i mam pytanie czy istnieje taka możliwość. Jeśli tak to proszę o jakieś rady bo jestem w tych sprawach początkujący. Miflex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miflex Napisano Luty 28, 2012 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 28, 2012 Bardzo sie zawiodlem na wszystkich uzytkownikach tego forum. Nikt mi nie pomógl, nie odpisal. Jakby tredowaty napisal i wszyscy panicznie sie boja. Poradzilem sobie z tym problemem, choc jestem poczatkujacym. Chyba sie wypisze bo jak nie ma zadnej odpowiedzi to cos jest nie tak ze strony wszystkich uzytkowników. Miflex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 28, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Luty 28, 2012 [...] cos jest nie tak ze strony wszystkich uzytkowników.A moze jednak z Toba jest cos nie tak? Czego sie spodziewales? Co ludzie mieli Ci napisac? "Nie, niestety nie wiem jak CI pomóc" albo "Sorki, ale FC7 mialem 6 lat temu i nie pamietam"?Jedziesz na systemie 9 wydan wstecz (przypomne, bo moze nie wiesz, ze mammy juz F16) i jeszcze czujesz sie zawiedziony na wszystkich, tredowaty itp? Ogarnij sie. Dziecko jestes? Ile masz lat? 12? 13? Czasem z problemami na znacznie nowszych i lepiej pamietanych wersjach nie mozna sobie poradzic. Chyba sie wypisze [...]Krzyzyk na droge. Pamietam, ze jak bylem w przedszkolu to od czasu do czasu tez ktos "szedl w swiat" jak sie obrazil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...