near1 Napisano Lipiec 11, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 11, 2013 Witam, od wczoraj posiadam Fedore 19 64 bity. Jestem początkujący wiec skorzystalem z poradnika http://wiki.fedora.pl/wiki/Poradnik_F18_%28Spherical_Cow%29 ktory bardzo mi pomogl przy konfiguracji ale po zainstalowaniu mojej karty amd radeon 7770 wedlug instrukcji yum install kmod-catalyst xorg-x11-drv-catalyst wywala mi ten znak wodny AMD Testing use only ktory nigdy nie znika. Czy to moja ze zle cos zrobilem?? jest mozliwosc sie tego pozbyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slabypingwin Napisano Lipiec 11, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 11, 2013 Ja potwierdzę tylko, to co napisał kolega powyżej , u mnie jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3k_PL Napisano Lipiec 11, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 11, 2013 "Dont be amaze by seeing AMD Testing use only at right bottom of your screen. Its a beta driver and soon ATI will update there drivers for Fedora"Czyli wygląda na to że driver od AMD Wam tak ustawia, ale jest jakaś solucja do tego, spróbujcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
near1 Napisano Lipiec 12, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 12, 2013 wywala mi coś takiego objdump: '/usr/lib/fglrx/xorg/modules/drivers/fglrx_drv.so': No such file tzn ze u mnie ten sterownik jest pod inna nazwą?? jak mogę to sprawdzić bo (_wogole_ → w ogóle) ORT nie mogę się dostać do lib/fglrx ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...