zeniacki Napisano Listopad 9, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 9, 2013 Witam, jestem osobą dopiero rozpoczynającą przygodę z linuxem i mam taki problem, a mianowicie kilka... Po instalacji systemu system się zaktualizował i poinstalowałem sobie to co chciałem i po jakimś czasie przestał funkcjonować przycisk ustawien w oknie użytkownika....po naciśnięciu nic się nie dzieje a powinny wyświetlić się ustawienia systemowe... Chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę to sprawdzić i ewentualnie naprawić ? Z racji, że jestem początkujący to (_odrazu_ → od razu) ORT prosił bym o jakąś poradę od czego zacząć naukę fedory tak żeby stopniowo dopasować ją do swoich potrzeb? Ps. mam netbooka tc 4400 czy są jakieś sposoby żeby przyspieszyć działanie systemu na takim sprzęcie? ma dual core 2ghz i 3gb ramu... a aplikacje włączają się wolnawo... Za wszystkie porady i wyrozumiałość bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...