Jmx Napisano Sierpień 31, 2022 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2022 Witam i pozdrawiam. Jestem nowym użytkownikiem Fedory 36.Zainstalowałem vmware Player i przy włączaniu wyskakuję mi okno z powiadomieniem,żebym najpierw zainstalował kernel modules i klikam install i wyskakuję mi drugie okno z treścią "Unable to install all modules. See log /tmp/vmware-max4/vmware-26633.log for details. (Exit code 1)" Proszę o poradę jak mogę rozwiązać ten problem za co z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcio Napisano Sierpień 31, 2022 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2022 https://docs.fedoraproject.org/en-US/quick-docs/how-to-use-vmware/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jmx Napisano Wrzesień 1, 2022 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 1, 2022 Zainstalowałem na nowo vmware z tej strony zapisałem skrypt i repozytorium nie mogę pobrać,jestem początkującym użytkownikiem i do końca nie umiem jeszcze tego zrobić czy mógłby mi ktoś pomóc przez to przejść za co dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jmx Napisano Wrzesień 1, 2022 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 1, 2022 Już mam zrobione pomogła mi instrukcja w internecie dla początkującego to ciężko samemu ogarnąć. Dziękuję za poświęcony czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Jonshu Napisano Wrzesień 2, 2022 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 2, 2022 zapodaj proszę linka do tej instrukcji, niech służy kolejnym pokoleniom , dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...