Skocz do zawartości

Zwieszanie połączenia z neo+ na USB


Carlozzz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Przeszukałem forum, google, inne fora i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu...

 

Na początku zaznaczę, że jestem jeszcze bardzo zielonym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT. Niemniej jednak zdecydowałem się na fedorę (po kilku nieudanych próbach z innymi dystrybucjami) i muszę przyznać jestem pod wrażeniem. Całość psuje fakt, iż zwiesza mi się połączenie z neo+ na sagemie...

 

Tak też bywało pod innymi z "redhatami" (aurox, rh9...). W mandraku bylo git, ale inne sprzęty nie chodziły tak, jak trza... Pod windą działa bez zarzutu.

 

Obiło mi się o uszy, że może to być kwestia konfiguracji firewalla. Będę wdzięczny za nawet najmniejsze wskazówki.

 

Mój sprzęt to:

Athlon 2000XP na Asusie A7V8x (Via KT400), Radeon 9200, Sagem800, sb live!, DVD, CD, CD-RW...

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi

Co do Neo to na pomoc techniczną ze strony Telepsy nie licz. Sam się zastanawiałem czy nie przesiąść się na NEO z osiedlówki (radiowej), ale koordynator z TPSA uczciwie się przyznał, że są kompatybilni z Linusiem jedynie teoretycznie a tak (_na prawdę_ → naprawdę) ORT wsio mają skonfigurowane pod jedyny słuszny system i ew jabłuszko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternatywne eagle-1.0.4. Z płytki od tepsy nawet nie próbowałem. Znajomy pracował na infolinii i powiedział, że te tepsowe są, bo musieli coś dać...

 

Spróbuję z tymi ze stronki sagema i napiszę jaki efekt...

 

Dzięki!

 

P.S.

Pomoc techniczna jest do... Raz kumpel przy okazji SDI pod WinZgrozą trafił na gościa, który mu kazał ściągać łatki do chipsetu na niedziałającym łączu :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto