Wlodi Napisano Kwiecień 24, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 24, 2004 Mam problem z mc Przez przypadek odinstalowalem mc, zeby bylo mniej smiesznie to podczas deinstalacji powiesil sie Add/Remowe Applications i nie usunal tego do konca. Jednak nadal istnieje tam na liscie ale przy probie deinstalacji znowu sie zawiesza, a gdy proboje zainstalowac go z rpm-u to wyswietla mi sie komunikat ze jest (_jush_ → już) ORT zainsalowany. Do tego teraz gdy wchodze do Add/Remowe Applications zawiesza sie on przy sprawdzaniu co jest zainstalowane: "checking system package status" a konkretnie pada przy wyswietleniu "procesing headers" . Pomozcie bo nie mam zielonego pojecia jak to zrobic(zreszta sam jestem zielony jesli chodzi o (_linuxa_ → Linuksa) ORT :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Kwiecień 24, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 24, 2004 Ja bym może spróbował zainstalować je z paczki z wymuszeniem --force, albo bym spróbował przebudować baze rpm - może to pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wlodi Napisano Kwiecień 24, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 24, 2004 z --force probowalem ale dzieje sie tak samo jakbym instalowal bez tego - zawiesza sie i miga mi tylko kursor w terminalu i nic sie nie dzieje mowiles o przebudowaniu bazy rpm, ale (_jush_ → już) ORT mowilem ze jestem zielony wiec czy moglbys mi powiedziec jak to krok po kroku zrobic :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Kwiecień 24, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 24, 2004 Spróbuj rpm --rebuilddb -vv albo rpm --rebuilddb. Pisałem już, że nie wiem czy to pomoże, ale raczej bardziej nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...