Paweł Chrostowski Napisano Maj 11, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Maj 11, 2004 witam, jestem zielonym uzytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT, mam zainstalowany FC1, zainstalowalem MPlayer1-Opre3 razem z GUI po wlozeniu plyty DVD program widzi serie plikow VOB. nie moge odpalic pliku odpowiedzialnego za menu filmu, tzn jak otwieram poszczegolne pliki vob to te pierwsze otwieraja ekran po czym (_odrazu_ → od razu) ORT "sie koncza" bez zadnego komunikatu. otwieram te dlugie pliki w ktorych sa czesci filmu ale program wyswietla obraz bez napisow czy lektora. przewalilem cala dokumentacje i jestem przekonany ze wszystkie ustawienia dotyczace czcionek sa ok. jak wrzuce plik z tekstem z zewnatrz (txt) to napisy sa. co mam o tym myslec? prosze pomozcie, czy ja czegos niedopatrzylem? mam athlon 1,8, Geforce 4 ze sterownikami ze strony NVIDIA, dzwiek VIA zintegrowany z plyta, btw dzwiek jest ale w centrum informacyjnym podaje ze brak informacji o karcie dzwiekowej dziekuje z gory i pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...