Gonzo Napisano Maj 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 16, 2005 Witam sorka że znowu temat o Neostradzie ale nie udało mi się znaleźć coś na ten Teamt jestem Początkujący w (_linux'ie_ → Linuksie) ORT a więc prosiłbym o proste wytłumaczenie instalacji Neo+ pod FC3 Modem Sagem. Moje sterowniki to Eagle USB 2.3.1. Gdy prubowałem uruchomić Konfiguracjie mam coś takego. [root@localhost eagle-usb-2.3.1]# ./configure checking for gcc... no checking for cc... no checking for cc... no checking for cl... no configure: error: no acceptable C compiler found in $PATH See `config.log' for more details. [root@localhost eagle-usb-2.3.1]# No i tu zaczynają się moje kłopoty proszę o pomoc. Z góry dziękuje. Poradziłem sobie nie wiem jakim cudem ale działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patpi Napisano Maj 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 17, 2005 zaloguj sie na roota przez su z kreska su - i zobacz czy ten sam blad wyskakuje czy jest juz dobrze Edycja: a widze ze juz OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajownik Napisano Maj 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 17, 2005 Powtarzam się, ale trudno: nie powinno kompilować się programów na koncie roota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebOOl Napisano Maj 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 17, 2005 Ups... ślepota ... oj ślepota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patpi Napisano Maj 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 17, 2005 Powtarzam się, ale trudno: nie powinno kompilować się programów na koncie roota. wiem..... ale poki co nie ma na fedora.pl przypietego postu jak zmienic pliki w FC by normalny user mial wszystkie potrzebne zmienne $PATH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...