jack032 Napisano Lipiec 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 26, 2005 Witam Mam problem jako świeży fedorowiec a wcześniej redhatowiec. Zawsze występuje u mnie problem po instalacji systemów z rodziny (_linuxa_ → Linuksa) ORT. Ekran monitora mam częściowo przestawiony, w celu pozycjonowania ekranu używałem zawsze XF86Config w celu modyfikacji, wcześniej odpalałem xvidtune i sobie ustawiałem pozycję ekranu. Problem w tym że nie mam w systemie pliku XF86Config i nie wim gdzie wprowadzić dane o nowej pozycji obrazu aby przy ładowaniu systemu ekran był w prawidłowej pozycji. Nie mam doświadczenia z tym systemem, poprzednio uzywałem Mandrake. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemk Napisano Lipiec 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 26, 2005 Problem w tym że nie mam w systemie pliku XF86Config i nie wim gdzie wprowadzić dane o nowej pozycji obrazu aby przy ładowaniu systemu ekran był w prawidłowej pozycji fc przeszla juz jakis czasem temu z XFree na Xorg, konfig jest w /etc/X11/xorg.conf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jack032 Napisano Lipiec 26, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 26, 2005 No tak znalazłem plik wczoraj ale gdzie dodać ten wpis, sorry ale jestem zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asasyn Napisano Lipiec 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 26, 2005 Masz tu kawałek mojego xorg.conf może ci coś da Section "Monitor" Identifier "Monitor0" VendorName "Monitor Vendor" ModelName "OPTIViewv17+" DisplaySize 320 240 HorizSync 30.0 - 70.0 VertRefresh 50.0 - 150.0 Option "dpms" Uważaj na częstotliwości odświeżania, ty możesz mieć inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...