XaVeR Napisano Sierpień 3, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 3, 2005 Witam, mam pytanie : czy ktoś z was ma dokładny tutorial po polsku jak postawić serwer www php, mysql i servem poczty ? jestem totalnie zielony i nie wiem jak to zrobic ale chce się nauczyć. Z góry wielkie THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Sierpień 4, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2005 Tak. Wystarczy, że na googlu wpiszesz apache +php +mysql i będziesz miał na kopy opisów... Wiem, bo sam tak szukałem i sobie postawiłem. Tylko pocztą się nie bawiłem, ale też będzie. Do tego na tym forum opisywałem ostatnio, jak postawić mysqla, a kiedyś indziej chyba tez było coś o apachu. Tak więc szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemk Napisano Sierpień 4, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2005 jesli chodzi o poczte to zainteresuj sie Postfixem. jakis czas temu bylem adminem, ten serwer pracowal jak trzeba. a opis jak jego postawic powinienes znalezc na Zlobku Administratora. poza tym TA STRONA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaVeR Napisano Sierpień 4, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2005 no tak widzialem (_jush_ → już) ORT ta strone aleja chcialem jakis tutek po polsku .. ebym czegos nie spapral jak le precytam po angielsku a w angolu nie jestem taki aniol ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano Sierpień 6, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 6, 2005 no tak widzialem (_jush_ → już) ORT ta strone aleja chcialem jakis tutek po polsku .. ebym czegos nie spapral jak le precytam po angielsku a w angolu nie jestem taki aniol ... Z językiem polskim widocznie też ci kiepsko idzie... BP, NMSP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...