Skocz do zawartości

Heroes Of Might And Magic Iii


Marceli_Szpak

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!!!

Jestem wielkim fanem serii HIII i gram w to od lat. Wersja Loki to jest HIII Restoration of Erathia czyli podstawowa część. Dopiero w HIII Shadow od Death zostały usunięte błędy, zwłaszcza w trybie multiplayer więc loki HIII odpada. Jeżeli chodzi o polską wersję HIII Złota edycja (Heroes III Complete 4.0) chodzi bez problemu pod winem. Jedynym problemem jest instalator, który może sprawiać problemy i wtedy należy do instalacji użyć cedegi, a potem pod winem nie ma już problemu.

HIII pod winem działają przyzwoicie dość płynnie ale są 2 małe "ale": zgrzytający dźwięk, który na szczęście można wyłączyć oraz brak możliwości gry przez sieć. Jedyny tryb multiplayer jaki działa to hotseats.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemk

przeciez ta gra ma wersje natywna pod linuksa!
to mozesz podac linka do natywnej wersji? Bo ja jakos nie spotkalem sie z tym, ale skoro tak mowisz to prosze podaj adres. Co do HMoM 3 to ona chyba nawet w necie w windowsie nie dziala, niby ma opcje multiplayer ale sie polaczyc nie chce sad.gif

użyć cedegi, a potem pod winem nie ma już problemu.
skoro sie uzylo cedegi to po co wracac do wine????? Pod cedega jest dzwiek i dziala lepiej niz pod wine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do HMoM 3 to ona chyba nawet w necie w windowsie nie dziala, niby ma opcje multiplayer ale sie polaczyc nie chce

To nie prawda, gra działa na GameSpy'u i MSNZone. Zawsze się znajdzie kilku maniaków, którzy mają ochotę pograć przeciwko sobie. Jeżeli chcesz zagrać przeciwko koledze, świetnie sprawdza się gra przy użyciu TCP/IP, jeden z graczy hostuje (ten który ma stałe IP), a drugi się dołącza.

 

Wracając do (_linuxa_ → Linuksa) ORT, przy użyciu wine-0.9-1 udało mi się uruchomić GameSpy'a ale żadnych zainstalowanych gier nie udało mi się uruchomić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach