Skocz do zawartości

Ati X200 I Glxgears


InIrudeBwoy

Rekomendowane odpowiedzi

siema.

 

w laptopie mam kartę x200 ze 128m dzielonej pamięci używam sterowników ATI Proprietary Linux x86_64 Driver for XFree86 / X.Org Version 8.20.8 i niestety wyciągam w glxgears ok 900 fps.

Jeden koleś na fedoraforum.org wyciągnął na wersji 32 bitowej tych sterowników i fedorze 32 bitowej ponad 2000fps ( tutaj link ). Czy ktoś na 64 bitach i takiej samej karcie wyciąga więcej niż 1000?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[jack@NSI ~]$ glxgears -info

GL_MAX_VIEWPORT_DIMS=4096/4096

GL_RENDERER  = Mesa GLX Indirect

GL_VERSION    = 1.2 (1.5 Mesa 6.2.1)

GL_VENDOR    = Mesa project: www.mesa3d.org

GL_EXTENSIONS = GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_abgr GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_lod_bias

1240 frames in 5.0 seconds = 248.000 FPS

1222 frames in 5.0 seconds = 244.400 FPS

1364 frames in 5.0 seconds = 272.800 FPS

1364 frames in 5.0 seconds = 272.800 FPS

1364 frames in 5.0 seconds = 272.800 FPS

1364 frames in 5.0 seconds = 272.800 FPS

1240 frames in 5.0 seconds = 248.000 FPS

1364 frames in 5.0 seconds = 272.800 FPS

2852 frames in 5.0 seconds = 570.400 FPS

3224 frames in 5.0 seconds = 644.800 FPS

3456 frames in 5.0 seconds = 691.200 FPS

3584 frames in 5.0 seconds = 716.800 FPS

2816 frames in 5.0 seconds = 563.200 FPS

2688 frames in 5.0 seconds = 537.600 FPS

 

jak zrobiles, ze masz az 900 fps bez zmieniania wielkosci okna???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś u kolegi na 64. bitowej Fedorce wyciągałem ponad 2000 fps. Karta grafiki to była chyba Ati Radeon 9600... coś koło tego. Niestety ppracer zacinał się, a np. Torc chodził płynnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[jack@NSI ~]$ glxgears -info

GL_MAX_VIEWPORT_DIMS=4096/4096

GL_RENDERER  = Mesa GLX Indirect

GL_VERSION    = 1.2 (1.5 Mesa 6.2.1)

GL_VENDOR    = Mesa project: www.mesa3d.org

 

 

jak zrobiles, ze masz az 900 fps bez zmieniania wielkosci okna???????

GL_MAX_VIEWPORT_DIMS=4096/4096
GL_RENDERER   = RADEON XPRESS 200M Series SW TCL Generic
GL_VERSION    = 1.3.5519 (X4.3.0-8.20.8)
GL_VENDOR     = ATI Technologies Inc.

 

to dlatego mam tyle, widzę, że u Ciebie nie działa akceleracja 3d...zainstaluj sterowniki ze stronki ati....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlatego mam tyle, widzę, że u Ciebie nie działa akceleracja 3d...zainstaluj sterowniki ze stronki ati....

Dlaczego instalujesz te sterowniki ze strony ATi

Jak masz

http://faq.fedora.pl/#radeon

i to jesz zalecany sposób instalacji sterowników ATI

instaluję sterowniki ze strony ati ponieważ teraz wzięli się do pracy i dbają o nowe wersje sterowników.

po drugie w ten sposób mam bez problemów akcelerację 3d i jak widać lepsze osiągi.

a dlaczego to jest zalecany sposób?

 

w wypadku instalacji ze strony ati, nie muszę nic robić poza klikaniem a potem konfiguracją

fglrxconfig.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam te sterowniki z livny i chodzi ładnie.

GL_MAX_VIEWPORT_DIMS=4096/4096
GL_RENDERER   = RADEON 9600 Generic
GL_VERSION    = 1.3.5461 (X4.3.0-8.19.10)
GL_VENDOR     = ATI Technologies Inc.
GL_EXTENSIONS = GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays
8846 frames in 5.0 seconds = 1769.200 FPS
9799 frames in 5.0 seconds = 1959.800 FPS
9686 frames in 5.0 seconds = 1937.200 FPS
9870 frames in 5.0 seconds = 1974.000 FPS
8893 frames in 5.0 seconds = 1778.600 FPS

 

A jak schowam to okienko pod paskiem tak że widać tylko belkę z tytułem to wyciąga nawet 12000 FPS. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlatego mam tyle, widzę, że u Ciebie nie działa akceleracja 3d...zainstaluj sterowniki ze stronki ati...

instalowalem te 64 bitowe do laptopow (nie plyt glownych z zintegrowana grafa), tak czy inaczej musialem czegos nie skonfigurowac ...tylko czego ....czego zaladowal stery mesy a nie ati ??? blink.gif

...hm teraz to jestem w rosterce stery ati z rpm lvina czy oficjalne ? na co zwrocic uwage przy edycji x.org (czy x.free), zeby sie cieszyc wiekszoscia (jesli nie wszystkimi) wodotryskami plynacymi z tej karty? a moze x.org z rpm lvina (po jego instalacji) zamienic z tymi z oficjalnych sterow (po odinstalowaniu rpm lvina i zainstalowaniu oficjalnych sterow) ... przyznam szczerze ze konfiguracja fedory4 na tym sprzecie idzie mi opornie :[ ... cd2 .... zainstalowalem sobie z livny teraz to hula :]

GL_MAX_VIEWPORT_DIMS=4096/4096

GL_RENDERER  = RADEON XPRESS 200M Series SW TCL Generic

GL_VERSION    = 1.3.5519 (X4.3.0-8.20.8)

GL_VENDOR    = ATI Technologies Inc.

GL_EXTENSIONS = GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays

2741 frames in 5.0 seconds = 548.200 FPS

3899 frames in 5.0 seconds = 779.800 FPS

3904 frames in 5.0 seconds = 780.800 FPS

3497 frames in 5.0 seconds = 699.400 FPS

8468 frames in 5.0 seconds = 1693.600 FPS

9768 frames in 5.0 seconds = 1953.600 FPS

10173 frames in 5.0 seconds = 2034.600 FPS

10661 frames in 5.0 seconds = 2132.200 FPS

10052 frames in 5.0 seconds = 2010.400 FPS

11104 frames in 5.0 seconds = 2220.800 FPS

9870 frames in 5.0 seconds = 1974.000 FPS

10418 frames in 5.0 seconds = 2083.600 FPS

11481 frames in 5.0 seconds = 2296.200 FPS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...