Skocz do zawartości

Rt2400 Wireless Lan Card


NOX5TRON

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkujący w linuxi,e zacząłem od Fedory3 (wczesniej Knoppix). Mam karte sieciową RT2400 Wireless LAN card. i znalazlem sterwoniki do niej oraz opis z tej strony OPIS Instalacji, jednak kiedy dochodze do momentu pierwszego rebot, , co prawda za pierwszym razem mialem karte w Internet Configuration Wizard. Jednak była ona na eth3 a powinna na ra0. Pisze w tym opisie takze o kudzu , czego jednak nie wiem bo niestety jestem calkiem zielony w tym temacie. prosze o pomoc, gdzy na linuksie nie mam internetu a jest mi potrzebny do nauki i pracy. z góry dziękuje:

 

system: Fedora Core 3 @ kernel 2.6.9-2.667

 

//edit jestem w W-Lanie, :] czyli pasive, moze to ma jakies znaczenie

///edit2 po wpisaniu iwconfig wyświetala mi sie : lo no wireless connection i sao czy jakos tak juz nie pamietma no wireless connection.

 

gdyby ktoś mógl to całkiem łopatologicznie wyjaśnic bym był wdzięczny :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skompilowałes poprawnie sterowniki?

Witam i odświeżam trochę temat.

NOX5TRON wyraźnie tłumaczył, że jest zielony i potrzebuje łopatologicznej pomocy i dlatego takie odpowiedzi jak zacytowana niczego do wątku nie wnosza a tylko nabijają punkty.

 

Mam ten sam problem pod Fedorą 4 i jestem trochę zniesmaczony, testuję teraz kilka różnych dystrybucji od Mandrivy przez SUSE, Debiana i szukam czegos dla siebie. W żadnej z wymienionych niemiałem kłopotów z konfiguracją sieci a z Fedorą mam. Dlaczego sam system nierozpoznaje karty? Czyżby twórcy zostali juz tak daleko za mandarynką czy susią? Czy to jest system, który może zainstalować i skonfigurować ktoś kto zaczyna dopiero swoja przygodę z Linuxem?