intoxicate Napisano Grudzień 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 22, 2005 Intoxicate Interactive to grupa ludzi związanych wspólną pasją do tworzenia gier komputerowych. Obecnie pracujemy nad prężnie rozwijającym się projektem fabularnej gry komputerowej (cRPG, Burżuazja: Perła Pustkowi), której akcja toczy się w postnuklearnej Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny. Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się: - Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów - Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów. - Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury. CO OFERUJEMY: - Zdobycie doświadczenia w game industry - Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie - Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive - Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym. - Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele. CZEGO WYMAGAMY 1. Modelowanie: Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany. 2. Przygotowanie tekstur: Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany. 3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod. - Przygotowanie Specular map. - Przygotowanie Bump map. - Przygotowanie mapy przezroczystości. - Przygotowanie Lightmap. Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym. Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń. Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane. Zgłoszenia śłać na : [email protected], gdy mail nie dochodzi to: [email protected] Moje gg: 6949428 Pozdrawiam, Andrzej Koloska Project Manager@Intoxicate Interactive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano Grudzień 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 22, 2005 To może teraz powiesz coś o planowanych konwersjach/klientach/patchach do działania tej gry pod GNU/Linuksem? Bo skoro ma być komercyjna to nie spodziewam się jej uwolnienia, a szkoda, dobrze się zapowiada (prawdziwe "by Gamers for Gamers", a do tego szczypta Fallouta, mniam...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano Grudzień 22, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 22, 2005 Bedzie wersja na (_linuxa_ → Linuksa) ORT, nie martw sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ci Napisano Grudzień 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 22, 2005 No to super bo juz sie balem ze na forum o Linuksie mowa by byla o grze jedynie na platforme MS Jesli chodzi o osoby siedzace w temacie tworzenia gier to predzej sie ktos znajdzie na warsztacie (choc mysle ze i tam zostala umieszczona infiormacja). Osobiscie bawilem sie tym tematem ale od strony programowania nie tworzenia grafiki poza tym zaczepilem sie o directx a nie opengl (domyslam sie ze na tej bibliotece jest tworzona)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się