Skocz do zawartości

A Mnie Sie Wieszają Trzy Różne Wersje Linuksa


remolhop

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc!! jestem totalnie zielony jeśli chodzi o Linuksa i nie mogę go zainstalować!

Mam Fedora Core 2 - "zasypia" podczas pierwszego ekranu tytułowego i ani rusz,

Mandrake 10 - po akceptacji licencji "zasypia"

Suse 9.1 personal - wszystko wykrywa ok ale przy wyborze pakietów jest zero i nie chce puścić dalej instalacji, w szczegółach nie mogę znaleźć żadnego pakietu chociaż są na dysku instalacyjnym, a i jeszcze rusza tylko spod instalacji bez acpi czy cuś takiego.

Mój sprzęt:

MSI kt-6 delta

athlon 17

380 mb ram

80 gb sata

teac cdrom

liteon nagrywarka

pioneer dvd nagrywarka

dwie karty dźwiękowe c-media

gforce 5200u

modem zoltrix zew. 56k

monitor optiview15l

pleaseeeeee! helpen mi!!! :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie karty dźwiękowe po to aby syn mógł oglądać jakąś bajkę na telewizorze a ja sobie oglądam albo robie coś innego na kompie, próbowałem wyłączyć dźwiękówkę w biosie ale mi to nie pomogło, dysk jest sprawdzony na 100% i jest dobry, pamięć też testowałem więć co u licha. Co ciekawe, podobno to społeczność linuksowa się wspomaga a tu przez kilka dni tylko jedna osoba i to sądząc po opisie też początkująca. Może sobie dam spokój? Windows mi chodzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc!! jestem totalnie zielony jeśli chodzi o Linuksa i nie mogę go zainstalować!

Mam Fedora Core 2 - "zasypia" podczas pierwszego ekranu tytułowego i ani rusz,

Mandrake 10 - po akceptacji licencji "zasypia"

Suse 9.1 personal - wszystko wykrywa ok ale przy wyborze pakietów jest zero i nie chce puścić dalej instalacji, w szczegółach nie mogę znaleźć żadnego pakietu chociaż są na dysku instalacyjnym, a i jeszcze rusza tylko spod instalacji bez acpi czy cuś takiego.

Mój sprzęt:

MSI kt-6 delta

athlon 17

380 mb ram

80 gb sata

teac cdrom

liteon nagrywarka

pioneer dvd nagrywarka