tharkun Napisano Lipiec 5, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 Nie jestem aź tak zielony żeby swiecić w ciemnościach , no ale jednak jestem i mam pytanko Mianowycie, dlaczego każda gierka, która wykożystuje grafike w trójwymiarze mi tnie i to ostro!! Dzieki i pozdro :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackhat Napisano Lipiec 5, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 Najprawdopodobniej nie zainstalowałes sterowników od karty graficznej. Stanardowe w systemie chyb nie obsługują 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tharkun Napisano Lipiec 5, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 (_acha_ → aha) ORT :] a jak to zrobić? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lameleck Napisano Lipiec 5, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 A jaka karta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tharkun Napisano Lipiec 5, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 GF MX 440 czy coś takiego .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lameleck Napisano Lipiec 5, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 pare ciekawostek http://www.fedora.pl/site/forum/index.php?...p?showtopic=741 konieczne żródełka kernela, sterowniki z http://www.nvidia.com/object/linux_display...2_1.0-6106.html jako root uruchom #>\ init 3 #>\ sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-6106-pkg1.run w pliku /etc/X11/xorg.conf nv zamień na nvidia i walcz dalej powodzenia a tak mimochodem to na ten temat jest dokumentacji postów i .... tony !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tharkun Napisano Lipiec 5, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 5, 2004 Moje jaco to : 2.6.6-1.435 przy wpisaniu #>\ init 3 odpowiada mi: bash: 3: command not found Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...