YessMasster Napisano Styczeń 5, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 5, 2007 Witam, jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT(fedory). Mam problem z montowaniem dysków NTFS. Zrobiłem (przynajmniej tak mi się wydaje) wszsytko co jest napisane w tutku Daniello, ale coś nie działa. Sysków nie widać, chyba, że źle wpiszę nazwę dysku. tak wygląda mój rc.local # # This script will be executed *after* all the other init scripts. # You can put your own initialization stuff in here if you don't # want to do the full Sys V style init stuff. touch /var/lock/subsys/local chown Igor:users /dev/fuse chown Igor:users /dev/sda1 a tak fstab LABEL=/ / ext3 defaults 1 1 devpts /dev/pts devpts gid=5,mode=620 0 0 tmpfs /dev/shm tmpfs defaults 0 0 proc /proc proc defaults 0 0 sysfs /sys sysfs defaults 0 0 /dev/sda1 /mnt/win1 ntfs-3g user,noauto,succeed_chmod,silent,locale=pl_PL.utf8 0 0 plik fuse.conf oczywiście stworzyłem żadnych dysków nie widać ani w 'komputerze' anie w /mnt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Styczeń 6, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 6, 2007 żadnych dysków nie widać ani w 'komputerze' anie w /mntNo to standardowo: 1. Zamontuj z terminala i zobacz czy i jakie błędy wyrzuca - wklej tutaj to co się pojawi, korzystaj ze znaczników 'code' ('codebox' stosuj przy listingach > 10-12 linijek) 2. wykonaj polecenie fdisk -l i również wklej wyjście. 3. Naprawdę masz login "Igor" pisany dużą literą? Pkt 1. i 2. wykonuj oczywiście jako root. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...