Skocz do zawartości

Instalacja Kde


lawslare

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam pytanie. zassałem z sieci fedore 5 dvd, czytałem że system posiada kde 3.5.... . podczas instalacji nie było mozliwości wybory systemu graficznego. po zainstalowaniu okazało sie że jest tylko gnome. w panelu logowania wybrałem sesje ale tam jest tylko gnome. i tu moje pytanie: co zrobić żeby było kde? znalazłem w sieci coś takiego "yum install kde*" ale ta komenda ściąga kde z sieci a tego jest 500 mega, kde na pewno jest na płycie.

jestem jeszcze zielony w Linuksie i proszę o łopatologiczne wyjaśnienie.

i jeszcze jedno, mam dwie karty graficzne. radeon 9800 i nvidia 6600.

która najlepiej nadaje się do linuksa? lub z którą jest mniej problemów.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Aplikacjach szukasz: Add/Remove Software

i zaznaczasz sobie co chcesz tylko nie wiem czy będzie ci krzyczał o płytkę czy będzie chciał ściągać

Albo włóż płytkę do napędu zbootuj kompa i uruchomi ci się anakonda, wykryje system i się zapyta czy zaktualizować czy chcesz nową instalację i wtedy mu zaznaczysz aktualizację, zaznaczysz kde i Ci doinstaluje

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co doinstalacji KDE to sam jestem tym zainteresowany... ale raczej z poziomu OS.

Poszukaj wiadomości na www.kde.pl (sam tam chce azjrzeć jakos niedlugo)

 

Co do kart graficznych, to all wersje (_linuks_ → Linux) ORT w tej chwili (szczególnie te najnowsze wersje OS`ów, np.FC5, którą masz) wspiera wszystko co na rynku, więc nie będzie żadnego problemu z kartami nVidii czy Ati Osobiscie polecam Ati.

 

No (_jush_ → już) ORT troszkę posiedzialem na www.kde.pl (ok 2minuty) smile.gif i znalazlem cos takiego

Kde_instalacja + mini HOWTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach