porterneon Napisano Sierpień 23, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 23, 2006 Witam Podczas emulowania gier windowsowych za pomoca programu cedega directX jest przeliczany w czasie rzeczywistym na opengl. Pytanie: Czy te przeliczenia sa robione przez procesor systemowy czy przez procesor karty graficznej? Druga sprawa jezeli np obliczenia sa robione przez karte graficzna to czy zmiana grafiki na mocniejsza zwiekszy wydajnosc gier w (_linuxie_ → Linuksie) ORT? Czy wzrosnie fps? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karlik Napisano Sierpień 23, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 23, 2006 Nie przliczany na opengl (nie wiem co masz na mysli tak piszac). Po prostu POLECENIA (funkcje) są zamieniane na odpowiedniki w OpenGL. Oczywiście ta zamiana jest przeprowadzana przez CPU (chyba, ze o czyms nie wiem) i dopiero te funkcje wysyłają odpowiednie polecenia do karty graficznej komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porterneon Napisano Sierpień 23, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 23, 2006 Nie przliczany na opengl (nie wiem co masz na mysli tak piszac). Po prostu POLECENIA (funkcje) są zamieniane na odpowiedniki w OpenGL. Oczywiście ta zamiana jest przeprowadzana przez CPU (chyba, ze o czyms nie wiem) i dopiero te funkcje wysyłają odpowiednie polecenia do karty graficznej komputera. Czyli na plynnosc gry ma wplyw moc obliczeniowa naszego CPU. Czy ktos moze sie podzielic informacja na jakim CPU jakie gry emulowal i jaka byla ich wydajnosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haspet Napisano Wrzesień 10, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 10, 2006 DooM 3 na kompie: Amd 1700 + Nvidia GeForce 2 emulacja przez cedege, gra byla grywalna i dalo sie w nia spokojnie grac (oczywiscie zacinki byly), dla porównania komputer: Amd 2000 + GeForce 4 System Windows Xp Home, gralo sie w DooM'a 3 gorzej, niz na moim o wiele slabszym i starszym sprzecie, co chwile jakas dluzsza niz u mnie zacinka, liczba fps'ów chyba taka sama jak podczas gry w pasjansa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McMonster Napisano Wrzesień 11, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 11, 2006 Haspet, ja przeszedłem ok. 80% Doom3 na Athlon XP 1700+, 256MB RAM i GeForce 2 MX400 na WinXP Pro Po tym wyczynie miałem sporą nerwicę i dobre pojęcie, jak by wyglądała strategia turowa na bazie Dooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fedajkin Napisano Wrzesień 12, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 12, 2006 No co jak co, ale D3 odpalić na MX400 gratz dla Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się