Skocz do zawartości

Czy Ktos By Mi Mógł Pomóc ?


zelus31

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos by mi mógł pomóc ponieważ jestem zielony w sprawach z linuksem.

 

Mój problem tkwi w tym iz mam dysk 160GB i jest podzielony na trzy partycje

1. 40GB NTFS na niej jest win XP

2. 30 GB Fat32 na niej ma byc Fedeora 6

3. To reszta dysku w FAt32 na niej sa fimlmy i inne bzdety

 

I mój problem jest taki iz musze cos zrobic z tym dyskem pod linuksa a nie wiem co dokładnie abym mógł zainstalowac fedeorke i musze to tak zrobic aby nie uszkodzic systemu win xp i plików z trzeciego dysku

 

Prosze jak by ktos mógł mi wytłumaczyc krok po kroku to bym bardzo był wdzięczny jesli da to ktos zrobic przez forum to okeej albo moze wygodniej bedzie przez gg to nich ta miła osoba mi wysle na prywatna wiadomos numerke gg i sie jakos zgadamy

 

Bardzo prosze o pomoc i z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym sie otwiera ten drugi link gdy zapisze mi sie na dysku nie moge go otworzyc a i jakie mam podac hasło i uzytkownika na tym pierwszym linku bo gdy naciskam instalacja systemu to tam chce abym podał hasło i uzytkownika.
Który drugi link? Jakie hasło jaki user? Pisz zrozumiale, bo nikt Ci nie pomoże jak bedziesz pisał tak chaotycznie -> http://rtfm.killfile.pl/#precyzja1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(..)moze wygodniej bedzie przez gg to nich ta miła osoba mi wysle na prywatna wiadomos numerke gg i sie jakos zgadamy
Sorry i jak to sobie wyobrażasz? Ja CI opiszę co i jak na GG a potem będę ślęczał przy kompie przez 3h, bo znając życie i tam coś Ci nie wyjdzie i potrzebna będzie dalsza pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas instalacji gdy fedora zapyta Cię o partycje, zaznacz ze chcesz to zrobic recznie, pozniej podziel tę partycje która chcesz w taki sposób:

10 GB na partycje \

około 19,5 na \home

a reszta na swap