AndyF Napisano Grudzień 29, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2006 Witam wszystkich Czy ktoś na forum miał po instalacji FC6 (po ponownym uruchomieniu) cyt: Grub loading Error 15 ,. znak zachęty i czarny ekran. Jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT i nie wiem jak sobie poradzić z powyższym błędem. Na forum niestety nie znalazłem żadnej informacji. Proszę o pomoc i wskazówki co można z tym zrobić. AndyF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Sorror Napisano Grudzień 30, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 30, 2006 15 czyli not found. Uruchom system z płyty, chrootuj partycję i sprawdź czy podany w configu gruba obraz jądra rzeczywiście masz na partycji botującej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndyF Napisano Grudzień 30, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 30, 2006 Dzięki za odpowiedź ale nie jestem informatykliem i nie bardzo rozumiem o co chodzi. Można prosic troche jaśniej ... tak jak dla laika. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Sorror Napisano Grudzień 30, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 30, 2006 Odpalasz płytkę, klepiesz linux rescue, chrotujesz partycję: chroot /mnt/sysimage Sprawdzasz nazwę obrazu podaną w grub.conf: cat /etc/grub.conf Zapamiętujesz/zapisujesz, teraz sprawdzasz czy na partycji botującej masz taki obraz: cd /boot ls Jeśli nie, po prostu zmieniasz nazwę w grub.conf na odpowiedniądo posiadanego w /boot obrazu jądra (z konsoli np. vi -sciezka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...