Skocz do zawartości

Fc6 Ilosc Plyt


plesniak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcialbym zainstalowac FC6. Chodzi mi o instalacje MINIMALNA - tj. tylko jadro + interfejs graficzny (GNOME). Na razie sciagnalem 1. plytke w nadziei, ze wszystkie najpotrzebniejsze pakiety sa na CD1 (to niby byloby logiczne) - co mnie spotkalo podczas instalacji: prosba o 4 (CZTERY!) plyty CD (zaznaczylem tylko GNOME, nawet bez dodatkowych narzedzi systemowych). Czemu tak jest? W prawdzie jest mozliwosc instalacji z internetu, ale jak mam to zrobic z modemem USB (Net24)? Dodam, ze w tematyce linuxowej jestem "zielony". Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fedora podobnie jak Red Hat Enterprice to minimum 4 płytki CD i to tyle kombinacji z płytkami :lammer: .

na 5 są extrasy (przeważnie)

instalacja z netu

włóż płytkę nr 1

gdy pojawi ci się boot: wpisz linux ks=http://(strona skąd ściągasz)

dłuuga instalacja!,taniej jest kupić za 15 zł gazetkę z fedorą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi, mam 0.5 MBita, wiec sciagniecie 5 plyt to dla mnie 18 godzin, ale nie o to chodzi - nie potrafie zrozumiec, czemu najpotrzebniejsze pliki sa tak porozrzucane??? Przeciez mozna to zrobic - patrz: http://www.fedora.pl/fedora-6-live-cd-wydany.html#more-29 . Szkoda, ze livecd nie ma mozliwosci instalacji na dysku :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś zobaczył pełen pakiet UBUNTU to byś z krzesła spadł i musiałbyś skoczyć do sklepu dokupić płytek ;)

Ja bym się cieszył na Twoim miejscu, że są tylko 4 CD.

 

Pomyśl jak było do tej pory:

- Win 1CD

- Office 1CD

- antywirus, firewall, spyware itp 1CD pt. "Bezpieczeństwo" - jeśli miałeś pożądek w płytach i robiłeś sobie takie płytki

- multimedia (winamp itp, kodeki i inne) - kolejna płytka pt. Multimedia

- Photoshop - 1CD

 

To już mamy 5CD, a komputer jeszcze goły ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach