Piotr Rafał Napisano Marzec 29, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2007 Witam, Jestem niejako początkującym użytkownikiem OS-u Fedora 6 PL, na uczelni korzystam z UNIXa więc status komend jest dla mnie zrozumiały, niestety konfiguracja karty na slocie PCI - Ralink Wireless LAN Card jest dla mnie zmora i niestety nie wiem jak dokonać 'ifconfig wlan0 up" Gdyby ktoś zechciał pświęcić mi chwilę i pomóc w zainstalowaniu tej karty w systemie, byłbym wdzięczny! pzdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Marzec 29, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2007 Gdyby ktoś zechciał pświęcić mi chwilę i pomóc w zainstalowaniu tej karty w systemie, byłbym wdzięczny!Tu nie politechnika tu trzeba mysleć Wyszukiwarka, hasło "ralink". Napisz jaki typ tej karty bo sprawdziłem w wyszukiwarce to jest tego sporo, czyli trudno będzie pomóc w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Rafał Napisano Marzec 29, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2007 Tu nie politechnika tu trzeba mysleć Wyszukiwarka, hasło "ralink". gdybym był zaawansownym użytkownikiem tego systemu to pewnie bym sobie poradził, niestety to moje początki z nim, a opisów odnośnie ralinka jest multum Napisz jaki typ tej karty bo sprawdziłem w wyszukiwarce to jest tego sporo, czyli trudno będzie pomóc w ciemno. chipset: RT2561ST; Edimax EW-7128g pzdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...