Skocz do zawartości

Problem Z ładowaniem Stron


paul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem laikiem w używaniu Linuksa. Fedora Core 6 jest moją pierwszą dystrybucją także prosze o wyrozumiałość:) Mó problem polega na tym, że niektóre strony mi się otwierają(np. to forum :rolleyes: ) a inne się nie ładują. łącze się prze Multimo, ale przez router dlinka. Ustawienia sieci pobiera przez dhcp i właściwie nic nie konfigurowałem po instalacji. Korzystam Firefoxa, chciałem z Opery ale niestety nie udało się połączyć z google:( . Przez p2p pliki sciągane są bez problemu z maksymalną szybkością.

Byłbym wdzięczny za wszelkie rady.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie DNS-y. zobacz te

http://www.opendns.com/ jak masz IP po DHCP daj znac to ci powiem co zrobic zeby nie nadpisywał.

Wystarczy utworzyć plik /etc/dhclient.conf poleceniem touch potem chmod 644 na nim

W środku pliku

supersede domain-name "multimo.pl (twoja domena)";

prepend domain-name-servers 208.67.222.222, 208.67.220.220;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam, mam dosc zblizony problem. Z Linuxem dopiero zaczynam zabawe wiec pewnie dlatego te problemy sie mnoza, ale ten jest wyjatkowo irytujacy i jakos zwalczyc go nie umiem.

 

Mianowicie, niektore strony nie chca sie ladowac, czesc smiga normalnie, czesc sie zachowauje jakby w ogole netu nie bylo. Po wpisaniu adresu w formie ip, a nie domeny, strony sie laduja. Pierwsze co przyszlo na mysl to problemy z dns, ale po zerknieciu do resolv.conf, zauwazylem ze adresy sa takie same jak w xp-ku, ktorego mam tez na dysku, wiec raczej nie ma sensu ich zmieniac. Internet zbieram bezprzewodowo z routera. Wszelkie porady niecierpliwie oczekiwane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto