chriss Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 24, 2007 mam maly problem jestem bardzo początkującym użytkownikiem fedory używalem poprzednio wielu innych dystrybucji ale fedora pasuje mi najbardziej wszystko bylo by perfect gdyby nie sterowniki nvidi próbowalem instalowac wieloma sposobami przeszukiwalem duzo tematow na forach ale zaden nic nie rozwiązał kiedy w koncu udalo cos mi sie zainstalowac to przy uruchamianiu systemu wyswietla sie nvidia.ko zawiodl i jak sterownikow nie ma tak nie ma uzywam fedory 7 i moja karta graficzna to geforce 5200 prosze o jakas jednoznaczna sensowna i latwą do skapowania odpiwiedz z gory wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 24, 2007 [...] próbowalem instalowac wieloma sposobami [...]Jakimi? Może trzeba było zacząć od jedynego zalecanego, czyli przez repozytoria yum. Niepowodzenia przy pozostałych sposobach to już prawdopodobnie tylko konsekwencja pierwszej niepomyślnej próby. Jeśli instalowałeś nie daj Boże paczką z binarkami ze strony producenta, to chyba najprościej i najlepiej będzie przeinstalować system. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...